Volejte 572 548 801 info@lioncar.cz
Nonstop pomoc při nehodě 724 237 735

Objevte nové logo a identitu Peugeot

Objevte nové logo a identitu Peugeot

Spojení historie a modernosti 

Peugeot odhalil 25. února 2021 nové logo – znak s impozantní lví hlavou. Od roku 1850 měl Peugeot postupně deset log, na nichž se vždy objevoval lev. Nyní vznikla ve studiu Peugeot Design Lab jedenáctá verze, která představuje výraznější styl, kvalitu a eleganci. Během posledního desetiletí Peugeot kompletně obnovil a modernizoval svou modelovou řadu, proto ve stejném duchu modernizoval i logo. Inspirace však přišla z minulosti. Lví hlava na štítu se totiž objevila již v logu, které bylo používáno v 60. letech minulého století. Nynější verze loga se chlubí ostřejšími a výraznějšími liniemi.

Nové logo spojuje minulé i současné hodnoty značky a současně naznačuje budoucí vývoj. Hrdý lev, který Peugeot provází odjakživa, má vyjadřovat univerzální a multikulturní formy identity. Je synonymem prestiže, jistoty a nadčasovosti. Peugeot pomocí nového loga a nové grafické identity spojuje historii a modernost.

Změnou projdou i showroomy

Ani showroomy nezůstávají pozadu, ty by se postupně měly stát útulnějším místem pro návštěvníky. Neztratí svou charakteristickou modrou barvu, budou však doplněny novým výrazným logem, novým totemem a dalšími prvky. Peugeot usiluje o to, aby byly místem, kde se mohou setkat s řadou zajímavých vizuálních podnětů a kde mohou zjistit mnoho nových věcí. Uvědomí si zde, jak rychle probíhá přechod k novým zdrojům energie, objevují zde také nové možnosti mobility a nové technologie. Celkově si Peugeot klade za cíl proměnit každý okamžik, který návštěvník stráví v showroomu, ve voze, nebo třeba na webových stránkách v kvalitně prožité chvíle. Důležitá je tedy kvalita jako celek. 

 

The Lions of our time

Peugeot svou novou mezinárodní reklamní kampaň cílí na své zákazníky, ale nejen na ně. Snaží se získat nové univerzální teritorium – čas. Oslavuje „lvy současné doby“, v rámci všech věkových skupin, kultur a prostředí. Pro tyto „lvy“, ztvárněné v reklamní kampani, má kvalitně strávený čas vyšší hodnotu než cokoli jiného. Peugeot v kampani LIONS OF THE OUR TIME motivuje spotřebitele, aby přebrali kontrolu nad tím, co je nejcennější – nad časem – a přeměnili ho na kvalitní, obohacující chvíle plné zážitků. Peugeot jako inovativní špičková nespecializovaná značka usiluje o to, aby si zákazníci užili každou minutu, ať už online, na palubě jeho automobilů, nebo v showroomech. 

Přečíst předchozí článek Přečíst následující článek

    Přihlásit k newsletteru