Volejte 572 548 801 info@lioncar.cz
Nonstop pomoc při nehodě 724 237 735

Peugeot představuje nový Peugeot 308 SW

Peugeot představuje nový Peugeot 308 SW

Zbrusu nový Peugeot 308 SW 

Značka Peugeot představuje nový Peugeot 308 SW, nezaměnitelný a originální model s výrazným designem, elegantním profilem a propracovanou zádí. Je úsporný a supermoderní, aniž by slevil ze zásadních principů a očekávání zákazníků v segmentu kompaktních kombi.

Nový 308 SW upoutá na první pohled svými přednostmi: velký prostor pro cestující díky délce 464 cm a rozvoru 273 cm; úspornost s optimalizovanou aerodynamiku s Cx 0,277 a SCx 0,618, což přináší snížení emisí CO₂ a spotřeby paliva; nespočet úložných prostor, jejichž hlavním cílem je pohodlí a praktičnost; velká středová konzola je ergonomická a nabízí prostor pro předměty každodenního života; modularita při běžném každodenním používání díky lavici, kterou lze rozdělit na tři části (40/20/40) a lze ji sklápět ze zavazadlového prostoru; zavazadlový prostor s dvoupolohovou podlahou a elektricky ovládaným víkem pro bezkontaktní otevírání; objem zavazadelníku od 608 až po 1634 l (při plně sklopené zadní lavici).

Nový Peugeot 308 SW se na evropský trh dostane na začátku roku 2022.

Výrazný charakter

Nový Peugeot 308 SW je vůz s výraznou osobností, který ztělesňuje heslo „Styl ve službách funkčnosti“. Byl navržen tak, aby z objektu, jehož hlavním posláním je převoz nákladu, prostor na palubě a praktičnost, vytvořil objekt touhy. Rozvor je o 55 mm delší než u hatchbacku, což zeštíhluje siluetu a zvětšuje prostor v zadní části. Záď nového Peugeotu 308 SW přebírá charakteristický styl boků hatchbacku, které jsou vytvarovány do hloubky, a vytvořený světelný efekt přitlačuje vůz k zemi a zajišťuje mu tak jeho typický postoj.

Design rámu bočních oken klesající rychleji než střecha vytváří dojem rozdílnosti hmoty (zhutnění barvy karoserie), které dává novému Peugeotu 308 SW v rámci svého segmentu mimořádně dynamickou siluetu.

Na zadní části jsou použita ultratenká full LED světla hatchbacku, ovšem bez černé lišty, neboť nový Peugeot 308 SW se snaží spíše opticky zvětšit plochu karoserie, zejména u zadního výklopného víka pro zdůraznění možností praktického využití verze SW. Stejně jako u hatchbacku byla i zadní část vozu navržena tak, aby optimalizovala proudění vzduchu ve prospěch aerodynamických vlastností.

Přední světlomety používají již od základní úrovně výbavy technologii LED. Mají propracovaný štíhlý tvar a přispívají k dynamice a výraznému charakteru vozu. Navazují na ně světla pro denní svícení ve tvaru tesáků směřujících k přednímu nárazníku. Tento světelný podpis dokonale zapadá do současného stylu vozů Peugeot, který je ve dne i v noci na první pohled rozpoznatelný. U verzí GT/GT Pack jsou Full LED světlomety ještě tenčí. Uvádějí Peugeot Matrix LED Technology, jejíž výsledkem je větší účinnost a bezpečnost v každodenním provozu. Zadní světlomety využívají technologii Full LED. Mají podobu tří lvích drápů, a vytvářejí tak moderní a pro značku typický světelný podpis.

Nový Peugeot 308 SW bude k dispozici v 7 odstínech: Modrá Avatar, Červená Elixir, Bílá Perleť Nacré. Bílá Banquise, Šedá Artense, Šedá Platinium, Černá Perla Nera

Technologie

Špičkový a technologicky vyspělý nový Peugeot 308 SW je stejně jako hatchback 308 vybaven uspořádáním interiéru Peugeot i-Cockpit®. Jde o zcela nový zážitek přinášející lepší ergonomii, atraktivní design, větší potěšení z jízdy, lepší kvalitu a konektivitu:

• nový kompaktní volant se zabudovanými ovládacími prvky a možností vyhřívání;
• digitální 3D přístrojový panel umístěný ve výši očí a digitální 10″ displej;
• inovativní 10″ středový dotykový displej s vysokým rozlišením a novým systémem PEUGEOT i-Connect® Advanced, což je intuitivní online systém infotainmentu, který je identický s prostředím chytrého telefonu;
• ovladače i-toggles, které nahrazují klasický panel klimatizace. Každý přepínač lze plně nakonfigurovat a představuje přímý přístup k určité funkci na centrální obrazovce;
• konektivita se 4 zásuvkami USB C, bezdrátová funkce zrcadlení a možnost připojit přes Bluetooth dva telefony současně.

Nabídku palubních technologií doplňují ve voze nový Peugeot 308 SW asistenční systémy řízení poslední generace pro ještě větší bezpečnost. Tvoří je balíček Drive Assist 2.0 . Zahrnuje adaptivní tempomat s funkcí Stop and Go a systém udržování vozu v jízdním pruhu, k nimž přidává tři nové funkce dostupné na komunikacích se středním dělicím pásem: poloautomatická změna jízdního pruhu, včasné doporučení rychlosti a přizpůsobení rychlosti v zatáčkách.

Perfect fit: přirozeně praktický

Nový Peugeot 308 SW je postaven na nové verzi multienergetické platformy EMP2 (Efficient Modular Platform), díky níž je značka schopná nabízet komplexní řadu verzí. Již při uvedení na trh jsou k dispozici dvě plug-in hybridní varianty. Platformu tvoří nové konstrukční prvky pro ještě větší účinnost, bezpečnost, potěšení z jízdy a pohodlí.

Nový Peugeot 308 SW má oproti hatchbacku prodloužený rozvor (+55 mm), který tak dosahuje 273,2 cm. Ve druhé řadě sedadel má o 129 mm více místa pro kolena, současně došlo k maximalizaci objemu zavazadlového prostoru.

Nový Peugeot 308 SW je delší, nižší a elegantnější než jeho předchůdce:
• délka je nyní 464 cm (+6 cm),
• rozchod kol je shodný: 155,90 cm / 155,30 cm,
• čelní sklo získalo větší sklon a posunulo se dozadu,
• výška se snížila o 20 mm a činí 144 cm.

Zadní převis je o 21 cm delší než u hatchbacku, takže záď je perfektně vyvážená:
• nárazník dokonale odráží nový design vozu,
• zavazadlový prostor je hluboký a prostorný.

Rozměry Peugeotu 308 SW odpovídají požadavkům zákazníků v tomto segmentu. Nový model tak přichází s jedním s nejlepších zavazadelníků na trhu. Kromě prostornosti (objem 608 l) nabízí také dvoupolohovou podlahu , která zajišťuje praktičnost a modularitu.

Pro ještě lepší využitelnost je nový Peugeot 308 SW standardně vybaven lavici dělenou na tři části (40/20/40). Využívá se zde systém pro okamžité sklopení všech tří částí pomocí dvou ovladačů snadno přístupných z bočních stran zavazadlového prostoru. Tato modulární lavice umožňuje podle požadavků zákazníka následující konfigurace:
• pouze pravé opěradlo sklopené dolů;
• pouze prostřední opěradlo sklopené dolů, čímž vznikne dlouhý prostor pro lyže nebo dlouhé předměty;
• levé a prostřední opěradlo sklopené;
• pravé a prostřední opěradlo sklopené;
• všechna opěradla sklopená – max. objem 1634 l

Po sklopení lavice je možné naložit předmět delší než 185 cm.

 

Motory

Benzínové tříválcové motory 1,2 l:

  • PureTech 110 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6,
  • PureTech 130 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6,
  • PureTech 130 S&S s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8.

Dieselové čtyřválcové motory 1,5 l:

  • BlueHDI 130 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou MAN6,
  • BlueHDI 130 S&S s automatickou osmistupňovou převodovkou EAT8.

Plug-in hybridní motory:

  • HYBRID 225 e-EAT8 / pohon 2 kol / spojení motoru PureTech 180 k (132 kW) a elektromotoru 81 kW s automatickou osmistupňovou převodovkou e-EAT8 / emise od 26 g/km a dojezd ve 100% elektrickém režimu až 59 km
  • HYBRID 180 e-EAT8 / pohon 2 kol / spojení motoru PureTech 150 k (110 kW) a elektromotoru 81 kW s automatickou osmistupňovou převodovkou e-EAT8 / emise CO₂ od 25 g/km a dojezd ve 100% elektrickém režimu až 60 km.
Přečíst předchozí článek Přečíst následující článek

Sledujte nás na Instagramu

    Přihlásit k newsletteru